Het bovenstaande zijn vragen die veel kleine bedrijven zich zullen stellen als het gaat om het ontwikkelen van hun eigen websites. Ze weten dat ze moeten worden op het web, ze weten dat er potentiële waarde voor hun bedrijf in het zijn op het web, maar hun niet helemaal zeker hoe of wat afgezien van de noodzaak van een website.

Dit artikel is gericht op het helpen van kleine bedrijven effectief gebruik van het web en om hun eerste website up and running en werken voor hen (of om een bestaande site te herontwikkelen). We zullen gebruik maken van een reeks stappen die kunnen helpen elke kleine bedrijven plan zijn website en helpen om dat bedrijf een effectieve website te creëren.

Geloof het of niet, het definiëren van het doel van de website is iets dat vaak over het hoofd gezien door veel kleine bedrijven als het gaat om het plannen van hun website. In de eerste plaats is dit omdat de meeste kleine bedrijven denken dat ze weten wat ze willen, maar omdat ze niet hebben gedefinieerd, ze vaak missen het merk.

Simpel gezegd, alleen door het definiëren van het doel van uw website u ooit beoordelen of uw website succesvol is geweest of niet, of wat je moet doen om het succesvol te maken!

Onze unique selling point (USP) – met andere woorden wat doet het bedrijf beter dan wie dan ook, of eenvoudiger – waarom je zaken met ons zou moeten doen (dit kan een factor zijn – “we zijn de goedkoopste”, of het kan een combinatie van factoren zijn – “we bieden de beste service in uw gemeenschap tegen de beste prijzen”

Een belangrijk ding om na te denken over hier is dat het internet wordt gedreven door “inhoud”. Google en andere zoekmachines index pagina’s op basis van wat ze “denken” er over op basis van de pagina’s inhoud. Daarom is het van cruciaal belang om de juiste inhoud op uw website te krijgen, uit te leggen wat je doet, waar je bent, enz.