6 dingen die uw bedrijfswebsite vereist als u serieus wilt worden genomen

Gezien het feit dat de meeste website bezoekers (zowel nieuw als terugkerend) zal het land op uw homepage alvorens iets anders te doen, relevantie en leesbaarheid zijn van cruciaal belang. Meer dan 50% van de zakelijke websites nog steeds niet over hun contactgegevens duidelijk vermeld op hun website. Vele malen, dit is alles wat uw bezoekers zijn op zoek naar.

Bottom line: maak het gemakkelijk voor hen om contact met u op te nemen. Hoe meer graven en klikken ze moeten doen zal waarschijnlijk ergeren ze en ze zullen snel ontslaan uw bedrijf. Nogmaals, eerste indrukken zijn super belangrijk voor de website van uw bedrijf. Als uw website er niet visueel aantrekkelijk uitziet, zal een groot percentage van uw bezoekers uw bedrijf niet eens een kans geven, ook al bent u misschien wel de beste en enige logische optie voor hen.

Visuele inhoud zoals afbeeldingen, video’s en logo’s zijn vaak veel boeiender en helpt uw bezoekers te visualiseren wat u aanbiedt. Kijkers kunnen bijvoorbeeld tot 95% van de informatie van een video bewaren, vergeleken met slechts 10% van hetzelfde bericht in geschreven vorm. U hoeft de pagina’s niet te overbelasten met video’s en afbeeldingen, maar beelden van hoge kwaliteit zullen een enorme impact hebben.

Het is 2020, uw website moet meer zijn dan een online billboard. Als u wilt dat uw website een inkomstenmagneet voor uw bedrijf wordt, dan is een duidelijke en dwingende oproep tot actie uw beste hoop om ze in de juiste richting te duwen.

Een call-to-action kan een van de volgende zijn; abonneer je op onze nieuwsbrief, koop nu, start je proefperiode, meld je aan voor een voorgerecht, maak een lidmaatschap aan, vraag een terugbel aan, vraag meer informatie aan, bel of download een bestand. In werkelijkheid gaat de lijst maar door. Weten wat u wilt dat de bezoekers nu doen is een cruciale stap op het pad naar conversie. Als er niets anders, een duidelijke CTA zal de aandacht te grijpen, zelfs wanneer de gebruiker is afromen van de info.

Hoe moet een website voor kleine bedrijven eruit zien?

Het bovenstaande zijn vragen die veel kleine bedrijven zich zullen stellen als het gaat om het ontwikkelen van hun eigen websites. Ze weten dat ze moeten worden op het web, ze weten dat er potentiële waarde voor hun bedrijf in het zijn op het web, maar hun niet helemaal zeker hoe of wat afgezien van de noodzaak van een website.

Dit artikel is gericht op het helpen van kleine bedrijven effectief gebruik van het web en om hun eerste website up and running en werken voor hen (of om een bestaande site te herontwikkelen). We zullen gebruik maken van een reeks stappen die kunnen helpen elke kleine bedrijven plan zijn website en helpen om dat bedrijf een effectieve website te creëren.

Geloof het of niet, het definiëren van het doel van de website is iets dat vaak over het hoofd gezien door veel kleine bedrijven als het gaat om het plannen van hun website. In de eerste plaats is dit omdat de meeste kleine bedrijven denken dat ze weten wat ze willen, maar omdat ze niet hebben gedefinieerd, ze vaak missen het merk.

Simpel gezegd, alleen door het definiëren van het doel van uw website u ooit beoordelen of uw website succesvol is geweest of niet, of wat je moet doen om het succesvol te maken!

Onze unique selling point (USP) – met andere woorden wat doet het bedrijf beter dan wie dan ook, of eenvoudiger – waarom je zaken met ons zou moeten doen (dit kan een factor zijn – “we zijn de goedkoopste”, of het kan een combinatie van factoren zijn – “we bieden de beste service in uw gemeenschap tegen de beste prijzen”

Een belangrijk ding om na te denken over hier is dat het internet wordt gedreven door “inhoud”. Google en andere zoekmachines index pagina’s op basis van wat ze “denken” er over op basis van de pagina’s inhoud. Daarom is het van cruciaal belang om de juiste inhoud op uw website te krijgen, uit te leggen wat je doet, waar je bent, enz.

Gebruik uw website voor kleine bedrijven om invloed te krijgen op de concurrentie – Ontgrendel wat er in zit

Er zijn veel arsenal tools van een klein bedrijf, maar veruit de grootste is de Business Website. Zonder een zakelijke website voor The Small Businessman, kan het heel moeilijk zijn om uw volledige groeipotentieel te bereiken. Er zijn veel voordelen vergrendeld in uw zakelijke website. De sleutel is om ze te vinden en het potentieel van uw website te ontgrendelen om een geldmachine voor uw bedrijf te zijn. Kijk of deze 5 elektrische hulpprogramma’s het potentieel kunnen ontsluiten dat zich in uw website bespeelt.

De structuur van een small business website kan worden ontworpen om een focus te brengen op wat belangrijk is voor uw bedrijf en om u meer business. Met behulp van de juiste plaatsing van zaken als opt-in formulieren, video’s, foto’s, pop-up pagina’s, landingspagina’s, kleurenpaletten, Facebook & Twitter aandelen & enquêteformulieren kan je website niet alleen leuk & spannend maken om visueel te zien, maar het kan ook verkeer verplaatsen en doorstromen naar verschillende pagina’s van je website.

Website design & structuur kan klanten ertoe brengen winkelwagentjes te kopen, die de verkoop kunnen stimuleren. Grote afbeeldingen op een website van een fotograaf of kunstenaar kunnen helpen om werk beter te laten zien. De juiste kleurplaatsing op uw webpagina’s kan de aandacht van uw klanten richten en de verkoop, een speciale kortingsbon of een enquêteformulier markeren dat uw klant wilt invullen. Welke strategieën u ook kiest om te gebruiken, zorg ervoor dat u uw website ontwerpt met een beetje meer aandacht voor het ontwerp & de structuur van de website om zaken te doen.

De Small Business Website is de primaire tool om de stem van uw bedrijf te delen. Uw zakelijke website moet worden vanuit uw oogpunt. Hoe of wat uw bedrijf. Dus hoe doe je dit allemaal op een website?